Τετάρτη, 10 Απριλίου 2013

Ν' αγαπάς την ευθύνη: Stavros Benos -EDxYouth@Pamvotis,




*Subtitles soon

Στη συγκινητική αυτή ομιλία του, ο Σταύρος Μπένος μέσα από παραδείγματα της προσωπικής του ζωής και του δημόσιου βίου του μας ωθεί στο αίσθημα της ευθύνης που πρέπει να έχει ο κάθε άνθρωπος απέναντι στους συνανθρώπους του αλλά και το ίδιο του το κράτος.

In the spirit of ideas worth spreading, TEDx is a program of local, self-organized events that bring people together to share a TED-like experience. At a TEDx event, TEDTalks video and live speakers combine to spark deep discussion and connection in a small group. These local, self-organized events are branded TEDx, where x = independently organized TED event. The TED Conference provides general guidance for the TEDx program, but individual TEDx events are self-organized.* (*Subject to certain rules and regulations)

Δευτέρα, 11 Μαρτίου 2013

Κρίσιμοι μήνες στην ΕΕ


Aπό μια κλωστή κρέμεται πλέον η τύχη του ευρώ, μετά το ανατρεπτικό αποτέλεσμα των ιταλικών εκλογών. Το μαχαίρι έφτασε στο κόκαλο. Οι ψηφοφόροι της τρίτης σε μέγεθος οικονομίας της Ευρωζώνης, μετά από εκείνες της Γερμανίας και της Γαλλίας, ψήφισαν σε ποσοστό 55% κόμματα είτε δεξιά (Μπερλουσκόνι) είτε κεντροαριστερά (Γκρίλο) που έβαλαν επί τάπητος το ζήτημα της εγκατάλειψης του ευρώ από την Ιταλία. Ελάχιστη σημασία έχει κατά πόσο είναι ειλικρινείς στο θέμα αυτό οι ηγέτες τους. Το ζήτημα είναι ότι η μεγάλη πλειοψηφία του ιταλικού λαού τάχθηκε δια της ψήφου κατά του ευρώ. Οι ψηφοφόροι μιας μεγάλης βιομηχανικής χώρας όπως η Ιταλία, για την οποία δεν μπορούν να ειπωθούν οι συνήθεις παρ' ημίν ανοησίες (δεν παράγει τίποτα, ζει με δανεικά, είναι καθυστερημένη κ.λπ.), αποδοκίμασαν ρητά την πολιτική υπεράσπισης του ευρώ.
Ενα βήμα πριν από το τέλος έχουμε φτάσει τώρα πια. Ξεκινήσαμε με την ασήμαντη, περιφερειακή, περιθωριακή Ελλάδα. Συνεχίσαμε με τις επίσης ασήμαντες, περιθωριακές χώρες της Ευρωζώνης Ιρλανδία και Πορτογαλία, οι οποίες υπήχθησαν και αυτές σε καθεστώς μνημονίου. Σε διαδικασία υπογραφής μνημονίου και η μηδαμινή για τους Ευρωπαίους Κύπρος.

«Οχι εκδικητική συμπεριφορά απέναντι στην οικογένειά μου»


Της ΑΡΓΥΡΩΣ Κ. ΜΩΡΟΥ

Έξι μήνες μετά την αποφυλάκισή του -κι ενώ προετοιμάζεται σε λίγες εβδομάδες να ακούσει την ετυμηγορία του δικαστηρίου- ο Κώστας Γουρνάς -ένας εκ των τριών που έχουν αναλάβει την πολιτική ευθύνη για την οργάνωση «Επαναστατικός Αγώνας»- μιλά στην «Ε» για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του.
Ο Κώστας Γουρνάς «δείχνει» αυτούς που θεωρεί «τρομοκράτες» και σχολιάζει τις πρόσφατες δικαστικές αποφάσεις για πολιτικά πρόσωπα, επισημαίνοντας ότι «δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματική απονομή δικαιοσύνης. Είναι πολιτικές αποφάσεις για να καταπραΰνουν το κοινό αίσθημα». Λέει πως οι πολίτες δεν συμμετέχουν στις πορείες γιατί τα αποτελέσματά τους είναι ελάχιστα και πως θέλουν λύσεις «εδώ και τώρα». Και ξεκαθαρίζει ότι «η δράση της οργάνωσης δεν ήταν μια τυφλή δράση». Παρ' όλ' αυτά έχει ήδη σκεφτεί τι εξηγήσεις θα δώσει στα παιδιά του: «Θα τους πω ότι δεν μπορούσε να γίνει με άλλο τρόπο. Στη ζωή χρειάζονται δύσκολες αποφάσεις για να πετύχουμε κάποια πράγματα». Και διαμηνύει πως δεν θα ανεχτεί «ακόμη μια εκδικητική κράτηση σε μια φυλακή της επαρχίας», που θα του στερήσει την παρουσία τους.

Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

Kissinger: Αν δεν μπορείτε να ακούσετε τα τύμπανα του πολέμου πρέπει να είστε κουφοί!

Μια αξιοσημείωτη ομολογία του πρώην Γενικού Γραμματέα του κράτους, της εποχής Νίξον, Henry Kissinger, αποκαλύπτει το τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στον κόσμο και ιδίως στη Μέση Ανατολή. 

Μιλώντας από το πολυτελές διαμέρισμά του στο Μανχάταν, ο ηλικιωμένος πολιτικός, ο οποίος θα είναι 89 χρονών τον Μάιο, είναι πολύ μπροστά με τις αναλύσεις του για την τρέχουσα κατάσταση των παγκόσμιων γεγονότων Γεωπολιτικής και οικονομικών...

"Οι Ηνωμένες Πολιτείες χτυπούν την Κίνα και την Ρωσία, και το τελευταίο καρφί στο φέρετρο θα είναι το Ιράν, το οποίο είναι, φυσικά, ο κύριος στόχος του Ισραήλ. Έχουμε επιτρέψει στην Κίνα να αυξήσει τη στρατιωτική της δύναμη και στη Ρωσία να ανακτήσει τις δυνάμεις της από το Sovietization, να τους δώσουμε μια ψευδή αίσθηση από νταηλίκι. Είμαστε σαν τον ακροβολιστή ο οποίος προκαλεί το υποχείριο να πάρει το όπλο του και όταν αυτό προσπαθήσει να πάρει το όπλο του το πυροβολεί αμέσως. Αυτό, θα δημιουργήσει ένα κοινό και γρήγορο αφανισμό τους.

Ο επικείμενος πόλεμος θα είναι τόσο σκληρός που μόνο μία υπερδύναμη μπορεί να κερδίσει, και αυτή θα είμαστε εμείς. Για το λόγο αυτό η ΕΕ βιάζεται να σχηματίσει ένα ολοκληρωμένο υπέρ-κράτος, γιατί ξέρουν τι έρχεται, και για να επιβιώσει, η Ευρώπη, θα πρέπει να είναι ένα συνολικά συνεκτικό κράτος. Η βιασύνη τους μου λέει ότι ξέρουν πολύ καλά ότι η μεγάλη αναμέτρηση είναι προ των πυλών. 

Παρασκευή, 1 Μαρτίου 2013

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ



Ε.ΠΑ.Μ. ΣΕΛΙΔΑ - http://www.epam-hellas.gr/

Ε.ΠΑ.Μ. WEB TV - http://www.livestream.com/epamwebtv

Ε.ΠΑ.Μ. FACEBOOK - http://www.facebook.com/metopo

Ε.ΠΑ.Μ. YOUTUBE - http://www.youtube.com/user/EPAMvideo/

Δ.ΚΑΖΑΚΗΣ BLOG - http://dimitriskazakis.blogspot.com/

ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ - http://www.seisaxthia-epam.blogspot.com/

ΕΚΠΟΜΠΗ ΑΕ ΣΕΛΙΔΑ - http://www.ekpompiae.gr/

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ''ΤΟ ΧΩΝΙ'' - http://www.toxwni.gr/

ΡΑΔΙΟ ΧΩΡΙΣ FM - http://www.xorisfm.gr/

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ''ΘΑΛΕΙΝ'' - http://www.thalein.gr/

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

Ευρωπαϊκή Ένωση:  Ένα σαθρό κατασκεύασμα με κοντινή ημερομηνία λήξης

Μουαμάρ Ιγνάτιος

Το 2002 η Ευρώπη γιόρτασε το κοινό της νόμισμα, το ευρώ, κάτω από έναν ουρανό φωτισμένο από φωτοβολίδες και ζητωκραυγές. Το «ευρωπαϊκό όνειρο» για ορισμένους φαινόταν να υλοποιείται με τη μορφή εκπλήρωσης μιας παλιάς δήλωσης τού Ουίνστον Τσώρτσιλ: «Αν η Ευρώπη ενωθεί, τότε δεν θα υπάρχει όριο στην ευτυχία, την ευημερία και τη δόξα, που 300 ή 400 εκατομμύρια οι άνθρωποι θα απολάμβαναν».

Γνωρίζοντας όμως τη διαδρομή τού Τσώρτσιλ ως πολιτικού, αλλά και ως παράγοντα τής λήξης τού Β’ παγκόσμιου πολέμου, εύκολα μπορεί κάποιος να αντιληφθεί, ότι ο βρετανός πολιτικός σίγουρα δέν εννοούσε τη συμμετοχή τής Μ. Βρετανίας σ’ αυτό το οικοδόμημα. Η δήλωση ήταν σκόπιμη και αφορούσε την μεταπολεμική και συντετριμμένη τότε Ευρώπη από τον πόλεμο.

Η καταστροφή του πολέμου έπρεπε να ξεπεραστεί και να γεννηθεί μια ελπίδα για μια Ευρώπη ενωμένη με χώρες πρόθυμες να συνεργαστούν για το κοινό καλό των λαών τους. Επρόκειτο δηλαδή, για μια δήλωση κατευναστική, που επιχειρούσε να αντισταθμίσει την καταστροφή και να προσδώσει ένα υποτιθέμενο όραμα σ’ ό,τι είχε απομείνει από τα συντρίμμια τού πολέμου και όχι για κάποια πολιτική εξαγγελία, που θα είχε υλοποιήσιμο χαρακτήρα.

συνέχεια

Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Φυλάκιση δύο ετών στον 29χρονο που συνελήφθη ως ιδιοκτήτης του gamato.info


Ποινή φυλάκισης δύο ετών και χρηματική ποινή πέντε χιλιάδων ευρώ επέβαλε το τριμελές εφετείο  Θεσσαλονίκης σε 29χρονο χρήστη του διαδικτύου  ο οποίος συνελήφθη τον Μάρτιο του 2010  με την κατηγορία της παραβίασης πνευματικών
δικαιωμάτων κατ’ εξακολούθηση. Το δικαστήριο αποφάσισε η έφεση του 29χρονου να έχει ανασταλτικό χαρακτήρα.

Το δικαστήριο μετέτρεψε το κακούργημα της παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων κατ’ εξακολούθηση σε πλημμέλημα επειδή δέχτηκε ότι ο συγκεκριμένος χρήστης τελούσε χρέη παρόχου (provider) και ότι δεν ήταν
 ο διαχειριστής της ιστοσελίδας.

Torrents- Greek Trackers

Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2013

ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΜΥΘΟΙ ΤΟΥ ΑΛΒΑΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ

Η «εμπλοκή» τής θρησκείας με την εθνική ταυτότητα στα Βαλκάνια αποτελεί ένα σημαντικό σημείο για την κατανόηση, την ερμηνεία και την ανάγνωση ως εθνικής (εθνικιστικής) αφήγησης. Καθώς σημειώνει η ιστορικός Μιράντα Βίκερς, «στα Βαλκάνια, η θρησκεία, ο πολιτισμός και η πολιτική είναι πάντα κοντινοί συνοδοιπόροι». 

Ο Γκασμέντ Καπλάνι, (αλβανός, που από το 1991 ζει και εργάζεται στην Ελλάδα, πτυχιούχος τής Φιλοσοφικής Σχολής τού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και διδάκτορας Ιστορίας και Πολιτικής Επιστήμης τού Παντείου Πανεπιστημίου), μελετά μια αγροτική κοινωνία, την αλβανική, επιστρέφοντας όμως, στην κομβική θεματική τής διαμόρφωσης εθνικής ταυτότητας. 

Σε αντιθέση με τη δική μας περίπτωση (σ.σ. διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Zorba the christian), ο αλβανικός εθνικισμός όχι μόνο δέν χρησιμοποίησε τη θρησκεία ως συγκροτητικό - συστατικό του στοιχείο, αλλά το ακριβώς αντίθετο, έτεινε να την υποκαταστήσει.

Η γλώσσα, το αίμα, η γη, αυτά ήταν τα υλικά, με τα οποία πλάστηκε η αλβανική εθνική ταυτότητα. Στον βαθμό, που ο «αλβανισμός» θεωρήθηκε κι αυτός θρησκεία (σύμφωνα με τον αφορισμό τού αλβανού εθνικιστή Πάσκο Βάσσα), έχει ενδιαφέρον να αναρωτηθεί κανείς για τις απώτερες συνέπειες τής σχέσης, που συνάπτεται ανάμεσα στις παραπάνω συνθήκες και την ιστορία.

Ο Καπλάνι πάντως, υποστηρίζει, ότι οι μυθευτικές - εργαλειακές χρήσεις δέν έλειψαν, μόνο, που τα πρόσημα ήταν αντεστραμμένα. Ο μύθος δέν αφορούσε μια δήθεν οργανική σχέση έθνους και θρησκείας, αλλά το ακριβώς αντίθετο, ότι οι αλβανοί ανέκαθεν αδιαφορούσαν για τη θρησκεία.
συνέχεια

Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2013

Νόαμ Τσόμσκι: «Η ηγεμονία των ΗΠΑ φθίνει μαζί με την οικονομική τους ισχύ». Η «νέα τάξη πραγμάτων» μέσα από το νέο βιβλίο του διανοητή.


Ο αμερικανικός ιμπεριαλισμός, θεωρητικής σχεδόν «υπερβατικής» θεμελίωσης και η - πάγια - αντίληψη ότι οι ΗΠΑ μπορούν δικαιωματικά να επιβάλλουν συμφέροντα και πολιτικές διά της βίας, δεν έχει αλλάξει στο παραμικρό.
Αυτό ωστόσο που έχει αλλάξει στο σημερινό κόσμο, και μάλιστα από τη δεκαετία του '70 και εντεύθεν, υποστηρίζει ο Νόαμ Τσόμσκι, είναι οι συνθήκες: οι ΗΠΑ εμφανίζονται όλο και πιο αποδυναμωμένες οικονομικά στη διεθνή σκακιέρα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να επιβάλουν στο βαθμό που θα επιθυμούσαν, τις πολιτικές τους. Η ανάδυση ενός πλουραλιστικού κόσμου, με διαφορετικά κέντρα εξουσίας, είναι σήμερα παραπάνω από εμφανής.
Οι παραπάνω απόψεις είναι κάποιες μόνο από τις θέσεις που αναλύονται στο νέο βιβλίο του καθηγητή γλωσσολογίας στο Πανεπιστήμιο του ΜΙΤ, αλλά και τολμηρού πολιτικού διανοητή, με τίτλο «POWER SYSTEMS: Conversations on Global Democratic Uprisings and the New Challenges to U.S.Empire», Metropolitan Books 2012, («Συστήματα Εξουσίας: διάλογοι για τις παγκόσμιες δημοκρατικές εξεγέρσεις και τις νέες προκλήσεις της αμερικανικής αυτοκρατορίας»), όπου επιχειρείται μία «ανάγνωση» της νέας τάξης πραγμάτων, από τις εξεγέρσεις της Αραβικής Ανοιξης, ως την πυρηνική καταστροφή της Φουκουσίμα, την ευρωπαϊκή οικονομική κρίση και το κίνημα Occupy Wall Street. 

Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2013

ΜΩΡΟΛΟΓΟΥΝΤΕΣ ‘‘ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ’’ ΤΗΣ ΥΣΤΕΡΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ

Πώς η θεουργική μαγεία
νεοπυθαγόρειων, νεοπλατωνικών κ.ά.
άνοιξε διάπλατα το δρόμο
προς τα σκοτάδια τού μεσαίωνα

Ο χριστιανισμός δεν έφερε κάτι νέο,
απλά υιοθέτησε την εκφυλισμένη
«φιλοσοφική» σκέψη τής εποχής του


Έγραψε στις 25.01.2013 ο/η: Αργύρης Νίκος

Ήταν τέτοια η αμάθεια και η δεισιδαιμονία τού αρχαίου κόσμου στους τελευταίους αιώνες, που μεγάλες μάζες τού πληθυσμού είχαν περιπέσει στο μυστικισμό. Η θρησκεία στην ύστερη αρχαιότητα έκανε την επιστήμη υφιστάμενό της. Επικαλείτο αποκαλύψεις και δοσοληψίες με τον υπερφυσικό κόσμο. Ο τρόπος, με τον οποίο λειτουργούσε ο ελληνικός ορθολογισμός των άθεων φυσικών φιλοσόφων, των σοφιστών κ.ά., ξεράθηκε σα χόρτο στο θερμοκήπιο τού μυστικισμού.

Η αρχαία μαγεία απέδιδε τα πάντα στην άμεση ή έμμεση επαφή με υπερφυσικές δυνάμεις. Ασχολείτο συνήθως με τον υλικό κόσμο, που θεωρείτο, ότι κυβερνιόταν κι ελεγχόταν από αόρατες παρουσίες. Οι παρουσίες αυτές έπρεπε να ελεγχθούν από το μάγο, ο οποίος ήθελε να αποκτήσει γνώση και δύναμη μέσω αυτών, ώστε να αλλάξει το παρόν και να προβλέψει ή να επηρεάσει το μέλλον.

Έτσι, η μαγεία κατά την αρχαία εποχή ήταν κάτι, που έπρεπε να αποκαλυφθεί από κάποιο θεό ή να μαθευτεί μέσω μιας διαδικασίας μύησης. Όχι μόνο τα κατώτερα στρώματα, οι αγράμματοι και οι αμόρφωτοι, πίστευαν στη μαγεία, αλλά και οι «διανοούμενοι» ως το τέλος τής αρχαιότητας ήταν πεισμένοι, ότι επικίνδυνες υπερφυσικές δυνάμεις δρούσαν γύρω τους κι ότι οι δυνάμεις αυτές μπορούσαν να τεθούν υπό έλεγχο με ορισμένα μέσα.


Οι αρχαίοι έδεναν με μάγια με σκοπό να βλάψουν όσους εχθρεύονταν γράφοντας μερικές φορές μόνο τα ονόματά τους ή άλλοτε και τις κατάρες σε μολύβδινες πινακίδες, που τις τύλιγαν σφικτά και τις έθαβαν κατά προτίμηση στους τάφους ή τις έριχναν σε βαθιά πηγάδια. Οι κατάδεσμοι είχαν συχνά ερωτικό περιεχόμενο, όπως η εικονιζόμενη αποτύπωση κατάδεσμου γραμμένου και στις δύο πλευρές (δ΄- γ΄αι. π.Χ., Μουσείο Πολυγύρου) ή στόχευαν σε επαγγελματική επιτυχία και αντιζηλία, οπότε περιλάμβαναν καταλόγους ονομάτων των υποψηφίων θυμάτων.


Πέραν των πολλών μυθικών ηρώων ή ηρωίδων, που είχαν σχέση με τη μαγεία (π.χ. Μήδεια, Αιήτης, Πασιφάη, Πέρσης, πατέρας τής Εκάτης κ.λπ.) συναντάμε μάγους και σε ιστορικούς χρόνους, όπως: ο Επιμενίδης ο Κρης, στον οποίο αποδίδεται η κάθαρση των Αθηνών από το κυλώνειο άγος, όπως και τής Δήλου (Πλούταρχος, «Σόλων»), ο Βάκις, που προφήτευσε περί τής μάχης τής Σαλαμίνας (Ηρόδοτος, VIII, 96) κ.λπ..

συνέχεια

Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2013

Το Ολοκαύτωμα ως ιστορική μνήμη


Αυτό το Σάββατο 26 Ιανουαρίου το Πνευματικό Κέντρο μαζί με την Περιφέρεια Ηπείρου, το Ίδρυμα Ιωσήφ και Εσθήρ Γκανή και την Ισραηλιτική Κοινότητα διοργανώνουν εκδήλωση μνήμης για το Ολοκαύτωμα, την εξολόθρευση κυρίως εβραίων, αλλά και εθνικών μειονοτήτων, καθώς και κομμουνιστών και ομοφυλόφιλων από τη ναζιστική Γερμανία.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, θα προβληθεί και ένα συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ, μια ψυχαναλυτική πραγματεία σχεδόν, το έργο του Χανόχ Ζεεβί «Τα παιδιά του Χίτλερ». Το ντοκιμαντέρ μιλάει με τους απογόνους των ισχυρών οικογενειών του Τρίτου Ράιχ και αποκαλύπτει πώς οι απόγονοι του Γκέρινγκ, του Χίμλερ, του Ες και άλλων, αντιμετωπίζουν το ιστορικό βάρος του επωνύμου τους. Το φιλμ είναι παραγωγή του 2012 και μεταξύ άλλων, μιλούν η εγγονή του αδερφού τουΧάινριχ ΧίμλερΚατρίν, η οποία είναι συγγραφέας και έχει κρατήσει το «σκοτεινό» όνομα του παππού της, προκειμένου να αναμετρηθεί η ίδια με την ιστορία της. Είναι παντρεμένη με Ισραηλινό. Επίσης, μιλάει ο γιος του εκτελεσθέντα μετά τη δίκη της Νυρεμβέργης Χανς Φρανκ, Νίκλας, καθώς και η Μπετίνα Γκέρινγκ, ανιψιά του αρχηγού της Λουφτβάφε και κομματικού «αντίπαλου δέους» του Χίτλερ.


Πριν ξεκινήσει η προβολή της ταινίας, θα γίνει η κυρίως εκδήλωση, η οποία θα ξεκινήσει στις 20.30. Θα προλογίσει ο πρόεδρος της Ισραηλιτικής Κοινότητας Ιωαννίνων, Μωυσής Ελισάφ και θα μιλήσει ο Ιωάννης Μάζης, καθηγητής Οικονομικής Γεωγραφίας στο  Τμήμα Τουρκικών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Θα ακολουθήσει μουσική δωματίου με έργα Βίκτωρ Ούλμαν και Έρνεστ Μπλοχ. Ερμηνεύουν: Βύρων Καψάλης, βιολί, -Κλεόδωρος Αγοράς, βιολί -  Μαριάνθη Καψάλη, βιόλα - Γιούρι Μπεσόνοβ, βιολοντσέλο. Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2013

EE και ΗΠΑ θέλουν να δημιουργήσουν οικονομική Ένωση


ΕΕ και ΗΠΑ διεξάγουν μυστικές συνομιλίες για το σχηματισμό κοινής εμπορικής-οικονομικής ένωσης. Σύμφωνα με στοιχεία των ΗΠΑ, Ουάσιγκτον και Βρυξέλλες ετοιμάζουν μια πρωτοφανή συμφωνία για τη δημιουργία μιας ενιαίας διατλαντικής αγοράς. Τα παραπάνω αναφέρουν ρωσικά ΜΜΕ, με τις κακές γλώσσες να λένε ότι αυτές οι πληροφορίες έχουν προέλθει από τις μυστικές ρωσικές υπηρεσίες, οι οποίες μάλιστα φέρεται να έχουν στην κατοχή τους (μετά από υποκλοπή) σχετικά έγγραφα, που Ε.Ε. και ΗΠΑ αρνούνται ότι υπάρχουν. Μάλιστα, αυτό το διπλωματικό θρίλερ (με υποκλοπές εγγράφων, πράκτορες και όλα τα σχετικά) με έναν υπερβολικά έξυπνο τρόπο έχει  αποσιωπηθεί από τα διεθνή ΜΜΕ, με εξαίρεση τα ρωσικά ΜΜΕ, τα οποία φέρεται να έχουν πάρα εντολή από το Κρεμλίνο να κάνουν γνωστό το θέμα.
Όπως έγραφε πρόσφατα η Russia Voice, σκοπός της πρωτοβουλίας είναι να ενωθεί η Γηραιά Ήπειρος με το Νέο Κόσμο για να διαμορφώσουν αντίβαρο στις γοργά αναπτυσσόμενες αγορές των χωρών της ομάδας BRICS και ειδικότερα σε Ινδία, Κίνα και Ρωσία.

Μια πόλη χωρίς κατεύθυνση

από το http://www.athensvoice.gr

Ένα σκληρό φωτορεπορτάζ του Δημήτρη Μπούρα





Τα τελευταία +2 χρόνια, όποτε δεν λείπω, φορτώνομαι τον εξοπλισμό μου, καβαλάω το παπί μου και κατηφορίζω στην "Αθηναϊκή Σαβάνα" - το so called κακό κέντρο. Ατελείωτες ώρες μοναξιάς και περιήγησης στους δρόμους. Κουβέντες και διηγήσεις της «παραμύθας».
Κι αν, στην επιστροφή μου, το πλυντήριο θα καθαρίσει τα βρώμικα μου ρούχα, κι αν τα λίτρα του απολυμαντικού διαλύματος εξαφανίσουν (?) τα μικρόβια και βακτηρίδια από το δέρμα μου, η ψυχή μου συνέχεια θα βρίσκεται στους δρόμους και τις γειτονιές του ‘κακού κέντρου’ αναζητώντας αυτές τις ιστορίες. Αυτές τις ιστορίες, αυτές τις ψυχές... πάντοτε τρυφερές και ευαίσθητες, εγκλωβισμένες σε οικογένειες, σε πρέπει και “θα”, σε θρησκείες και προκαταλήψεις, σε κάθε τι που οι συνθήκες υπαγορεύουν. Μέσα σε αποκλεισμούς και αδιέξοδα, σε εγκλωβισμούς και συνθήκες.
...και μια πόλη χωρίς κατεύθυνση, μια κοινωνία που κοιτά τα "ταβάνια", που αρέσκεται σε φωτογραφίες των πάλαι ποτέ Χριστουγεννιάτικων 60s ξεχνώντας την τότε υπαρκτή φτώχεια, τον τότε φασισμό, την χούντα που έρχονταν, τις ανισότητες που πάντα υπήρχαν. Μιας κοινωνίας που αναπνέει μέσα από τα δελτία των 8, που αναζητά συνεχώς ενόχους, βάζοντας την ίδια στιγμή τις δικές τις ευθύνες κάτω από το χαλί...
Μιας χώρας που αποδέχεται τα γερασμένα νεανικά κορμιά, σκιές ανθρώπινες μπλεγμένες στην καθημερινή κίνηση και βοή της πρωτεύουσας, ικέτες για 50 λεπτά του ευρώ, ακίνητα σώματα στις γωνίες και τα πάρκα... Οροθετικές (και μη) πόρνες 25 ετών να προσφέρουν κορμί στον Έλληνα οικογενειάρχη - κολόνα του σπιτιού και του συστήματος - καθώς επίσης και σε κάθε άνθρωπο ανεξαρτήτως χρώματος, φυλής και θρησκεύματος με αντίτιμο 2~3 μπαλάκια ουσίας... Καυλωμένοι μεσήλικες, σε κατάσταση ‘midlife crisis’ με ποικίλες ορέξεις εκσπερματώνουν πάνω σε άδεια κορμιά και φυλακισμένες στην ουσία ψυχές...
Στα πτώματα τους ανθρωποφάγοι δημοσιογραφίσκοι, ευφάνταστοι μυθιστοριογράφοι και αυτεπάγγελτοι σωτήρες μπερδεύουν τους δαίμονες με τους αγγέλους, το δράμα με την γελοιότητα.Κοιτάζω λοιπόν αυτή την κοινωνία και αναρωτιέμαι πόση υποκρισία, πόση ξεφτίλα μπορεί να κρύβει ακόμα.
Και μέσα σε αυτό το ταξίδι συναντώ την Fragkiska Megaloudi . Να με προσκαλεί να κάνουμε ΜΑΖΙ την έρευνα αυτή. Τι τιμή... με τόσα credentials να ζητά ισότιμη συνεργασία!!! Άλλη μια σύγκριση με την Ελληνική επαγγελματική πραγματικότητα που σε κάνει να θέλεις να φύγεις - να πας αλλού. Ένα μεγάλο, δημόσιο, ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε.
Τα πρώτα αποτελέσματα της συνεργασίας αυτής αποτυπώνονται στο άρθρο μας που δημοσιεύτηκε στην Huffington Post (και αναδημοσιεύτηκε με δυστυχώς πολύ κακή μετάφραση/απόδοση από πολλά Ελληνικά μέσα).Και εάν το κείμενο και οι φωτογραφίες σοκάρουν είναι επειδή σου θυμίζει αυτό που θέλεις να ξεχάσεις, που εσκεμμένα αγνοείς. Σε ταξιδεύει εκεί που δεν έχεις δικαίωμα να βρίσκεσαι, είσαι ο εισβολέας και ο παρατηρητής. Θα σε φέρει αντιμέτωπο με μια πραγματικότητα που θα σε κάνει να μετρήσεις τους φόβους και τις αντοχές σου.

Τετάρτη, 16 Ιανουαρίου 2013

Χρυσή Αυγή και τρομοκρατία: Η αναβίωση της "Κρυπτείας" από τον Ηλία Κασιδιάρη


Είναι τουλάχιστον αστείο να βλέπουμε στα κανάλια το νεοναζιστικό τσίρκουλο να ερωτάται για τη βία και να απαντάει ότι την καταδικάζει και ότι είναι κατά. Αστείο όταν ειδικά συνδυάζεται με δηλώσεις περί ειλικρίνειας, ευθύτητας και πάνω απ’ όλα ανδρείας. Ανδρείας που περισσεύει με δολοφονικές επιθέσεις τσούρμου εναντίον ενός, άμεσες απειλές κατά της ζωής γυναίκας δημοσιογράφου και έμμεσες για τη ζωή της κόρης της, και άλλα τέτοια "σπαρτιατικά".

Η διπροσωπία αυτή δεν είναι παρά μια φτηνιάρικη απομίμηση της τακτικής του καρατζαφέρειου Δούρειου Ίππου, με τη διαφορά ότι είναι ακόμα (!) πιο γελοία, και στην πράξη πιο επικίνδυνη. Θα δηλώνουμε, δηλαδή, δημοσίως, ότι καταδικάζουμε όσες πράξεις εμπίπτουν εμφανώς στον ποινικό κώδικα, και στα κρυφά θα συνεχίσουμε την πρακτική επιθέσεων και τρομοκρατίας ενάντια σε μετανάστες και σε όσους διαφωνούν μαζί μας. Την τακτική αυτή την παραδέχεται σε ανύποπτη στιγμή o Ηλίας Κασιδιάρης, κι όπως συμβαίνει συνήθως σ’ αυτούς τους πολιτικούς χώρους, σπεύδει να της φορέσει τη χλαμύδα των αρχαίων.

Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013

ΝΕΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΔΕΗ 2013


ΝΕΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΔΕΗ : Δικαιούχοι και προϋποθέσεις Δικαιολογητικα

Βασικές προϋποθέσεις
Το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο εφαρμόζεται στο σύνολο της τετραμηνιαίας κατανάλωσης, εφόσον:
1. Η κατανάλωση αφορά σε κάλυψη αναγκών της κύριας κατοικίας του δικαιούχου.
2. Η παροχή ρεύματος είναι στο όνομα του δικαιούχου ή του/της συζύγου.
3. Η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη ή ίση με 200 kWh ανά τετράμηνο.
4. Η μέση τετραμηνιαία κατανάλωση σε ετήσια βάση δεν υπερβαίνει τα όρια κατανάλωσης που ορίζονται για κάθε κατηγορία δικαιούχου (1.500 kWh ή 1.700 kWh). Στα όρια κατανάλωσης δεν λαμβάνονται υπόψη οι καταναλώσεις του νυχτερινού τιμολογίου.
Με το νέο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ Ι&ΙΙ) παρέχεται έκπτωση της τάξεως του 42% έναντι του οικιακού τιμολογίου της ΔΕΗ που ισχύει από 1/1/13, η οποία πλέον θα αφορά το σύνολο της κατανάλωσης του δικαιούχου.

Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2013

Δήμος Ιωαννιτών και Περιφέρεια Ηπείρου σαμποτάρουν το ΠΔ προστασίας Παμβώτιδας


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ:       Δήμος Ιωαννιτών και Περιφέρεια Ηπείρου σαμποτάρουν το ΠΔ προστασίας Παμβώτιδας
Η άναρχη χωροθέτηση δραστηριοτήτων στο λεκανοπέδιο είχε ως αποτέλεσμα κακή χρήση γης και έντονα προβλήματα ρύπανσης νερού και εδάφους. Σε συνδυασμό με την κατασκευή των αναχωμάτων η Παμβώτιδα μετατράπηκε από λιμναίο οικοσύστημα με καθαρό πόσιμο νερό σε κλειστή δεξαμενή μολυσμένων υδάτων.
Η έλλειψη σχεδιασμού και κανόνων υπονομεύει περιβάλλον και ανάπτυξη, ευνοώντας όσους έχουν εθιστεί να κινούνται υπογείως σε καθεστώς ανομίας. Το Προεδρικό Διάταγμα χαρακτηρισμού της υδάτινης, χερσαίας και ευρύτερης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας ως Περιφερειακό Πάρκο, και ο καθορισμός χρήσεων γης όρων και περιορισμών δόμησης, αποτελεί βασικό βήμα στην προστασία του περιβάλλοντος και στον ορισμό κανόνων για την ανάπτυξη.

Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

Τρίτη, 8 Ιανουαρίου 2013

Σεξισμός και βία δεν έπεσαν από τον ουρανό


Της Ελιάνας Καναβέλη

Ας ξεκινήσουμε από τα γνωστά. Βρισκόμαστε σε κρίση. H κυρίαρχη αφήγηση της κρίσης διατρέχει πια ολόκληρη την ύπαρξη και την καθημερινότητά μας και ενισχύεται μέσα από τη συνεχή, δημόσια και μαζική εκφορά του από πολιτικούς, επιστήμονες, δημοσιογράφους και κάθε λογής «ειδικούς». Η κρίση φαίνεται ότι έχει διαταράξει σε μεγάλο βαθμό τις ισορροπίες στις κοινωνικές σχέσεις. Οι κοινωνικές σχέσεις είχαν δομηθεί πάνω σε βεβαιότητες οι οποίες, στο σημερινό συγκείμενο, μοιάζουν πια μόνο αβέβαιες. Για παράδειγμα, η πρόσβαση σε μια καλή και προσιτή εκπαίδευση για όλους και στη συνέχεια η εύρεση μιας ικανοποιητικής εργασίας γίνεται όλο και δυσκολότερη. Κυρίαρχη πια είναι η ανεργία ή στην καλύτερη περίπτωση η επισφαλής, ανασφάλιστη εργασία. Το κράτος πρόνοιας, στο οποίο ο πολίτης είχε «κοιμίσει» όλη την επαναστατικότητά του, χάνεται σταδιακά και ο πολίτης χάνει την βεβαιότητα ότι το κράτος θα υπερασπιστεί τα δικαιώματά του ή θα τα διασφαλίσει με οποιοδήποτε κόστος. Το κράτος προστάτης-φύλακας και η σταθερή εργασία είναι μερικές μόνο από τις πολλές βεβαιότητες που δημιούργησαν ένα κυρίαρχο κοινωνικό φαντασιακό, το οποίο για δεκαετίες έμοιαζε ακλόνητο.
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget

Αναγνώστες