ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΚΤΕΛ ΣΤΗΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (ΜΑΤΣΙΚΑ)
Πέμπτη 26-6-2008 και ώρα 20.30
μπροστά στο υπό κατασκευή ΚΤΕΛ
στην ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΓΙΑΤΙ
►θα υποβαθμιστεί χωρίς επιστροφή η περιοχή του ΜΑΤΣΙΚΑ
►θα αυξήσει πολλαπλάσια την κυκλοφορία και τη ρύπανση στην ήδη κορεσμένη Παπανδρέου
►θα αυξήσει επί πλέον τις ρυπογόνους ουσίες που ρέουν στην περιβαλλοντικά υποβαθμισμένη λίμνη
►θα καταστρέψει και τα εναπομείναντα δένδρα πνεύμονες της περιοχής υψηλής οικολογικής αξίας
Επιτροπή Κατοίκων Παπανδρέου Ενάντια στην κατασκευή του ΚΤΕΛ
Επιτροπή Αγώνα Πολιτών
Οι Δημοτικές και Νομαρχιακές Κινήσεις:
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ
ΔΡΑΣΥ
ΑΠΕΙΡΟΣ ΤΟΠΟΣ
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
ΝΟΡΑΣΥ
Την Τετάρτη 18 Ιουνίου στην αίθουσα του ΤΕΕ Τμήμα Ηπείρου με τη συμμετοχή φορέων και πολιτών, πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση – συζήτηση σχετικά με την κατασκευή σταθμού αυτοκινήτων του ΚΤΕΛ στην περιοχή ΜΑΤΣΙΚΑ επί της οδού Παπανδρέου. Ομόφωνα επισημάνθηκε ότι ισχύουν τα εξής:
1. Η περιοχή είναι εκτός σχεδίου πόλεως και εντός ζώνης οικιστικού ελέγχου ΖΟΕ, όπου προβλέπονται συγκεκριμένες χρήσεις γης. Ο σταθμός του ΚΤΕΛ δεν ανήκει στα κοινωφελή έργα, άρα δεν έχει θέση στην παραλίμνια περιοχή του ΜΑΤΣΙΚΑ σύμφωνα με την ΖΟΕ, και αυτό αποδεικνύεται και από τα έγγραφα της Διοίκησης, σύμφωνα με τα οποία η σχετική άδεια δόθηκε για λειτουργία «εμπορικού καταστήματος»!
2. Το ΚΤΕΛ, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν, εξυπηρετεί 2.200.000 επιβάτες ετησίως και όπως ο Νόμος ορίζει η νέα εγκατάσταση θα πρέπει να έχει ωφέλιμο εμβαδόν άνω των 900 τετραγωνικών μέτρων και άδεια Γ΄ Κατηγορίας. Η άδεια που δόθηκε από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ιωαννίνων και μετά τη δημοσίευση των ανωτέρω στοιχείων, δόθηκε για 594 τετραγωνικά μέτρα!
3. Η Περιφέρεια, ως εκπρόσωπος της Κυβέρνησης, νομιμοποιεί πολιτικά τις αποφάσεις της Ν.Α. και της Τ.Α. Ιωαννίνων.
4. Σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα στοιχεία, στην οδό Παπανδρέου κυκλοφορούν 25.000 οχήματα ημερησίως. Με τη λειτουργία του Σταθμού ΚΤΕΛ η περιοχή θα επιβαρυνθεί με ημερήσια δρομολόγια 150 βαρέων, ατμοσφαιρικά και ηχητικά ρυπογόνων οχημάτων του ΚΤΕΛ, καθώς και με την επί πλέον κίνηση οχημάτων που θα εξυπηρετούν όσους ταξιδεύουν. Υπολογίζεται ο αριθμός των οχημάτων στην ήδη κορεσμένη Παπανδρέου θα φτάσει στις 32.000 ημερησίως.
5. Οι κάτοικοι της περιοχής του ΜΑΤΣΙΚΑ, που παραβρέθηκαν στην συζήτηση και που χρόνια περιμένουν το σχέδιο για την περιοχή, αντιδρούν στην εγκατάσταση του σταθμού και επισημαίνουν επί πλέον ότι η εγκατάσταση του σταθμού θα υποβαθμίσει ολόκληρη την παραλίμνια περιοχή του ΜΑΤΣΙΚΑ λόγω και της νέας οικονομικής κατεύθυνσης που θα έχει η περιοχή από την εγκατάσταση ΚΤΕΛ.
6. Θα καταστραφούν και τα εναπομείναντα δένδρα υψηλής οικολογικής και περιβαλλοντικής αξίας της περιοχής, ενώ ένας τεράστιος αριθμός δένδρων έχει ήδη αφανισθεί δια παντός. Θα εξαφανιστεί και η εναπομείνασα πανίδα της περιοχής.
7. Θα αυξηθούν επί πλέον οι ρυπογόνοι ουσίες που ρέουν στην περιβαλλοντικά υποβαθμισμένη λίμνη.
Επίσης αποφασίστηκαν:
**Δημοσίευση κειμένου με τις διαπιστώσεις και αποφάσεις της συνάντησης
**Κοινή συνέντευξη Τύπου στην Νομαρχία την Τρίτη 24.6.2008 στις 1.30 μ.μ.
**Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 26.6.2006 και ώρα 8.30 μ.μ.
μπροστά στο υπό κατασκευή ΚΤΕΛ στην Παπανδρέου
**Συνέχιση όλων των νομικών διαδικασιών
Στην συζήτηση συμμετείχαν:
Επιτροπή Κατοίκων ενάντια στην κατασκευή του ΚΤΕΛ στην οδό Παπανδρέου
Μέλη της Επιτροπής Αγώνα Πολιτών Ιωαννίνων,
Μικροϊδιοκτήτες της περιοχής ΜΑΤΣΙΚΑ
Εκπρόσωποι των Δημοτικών Κινήσεων: Συμμαχία Ενεργών πολιτών, Συνεργασία για την Αλλαγή, ΔΡΑΣΥ
Εκπρόσωποι των Νομαρχιακών Κινήσεων: ΑΠΕΙΡΟΣ Τόπος, Νομαρχιακή Πρωτοβουλία για τα Γιάννινα το Περιβάλλον και την Αλληλεγγύη, ΝΟΡΑΣΥ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου